Boj s reklamou pokračuje

300x250-1474093619.jpg


Ak sa rozhodneme používať internet bez služby AdBlock , staneme sa svedkami mnohých otravnej záležitosti, kedy nám z prehliadavača začnú vyskakovať rôzne nezmyselné reklamy, ktoré nás začnú bombardovať z každej strany. Tvrdenie typu  Adblock, náš záchranca, žiaľ stráca na váhe, pretože boj s týmito otravnými Ads začína odznova. Otravné reklamy opäť vymysleli cestu, akou otravovať a znervózňovať i naďalej. Boj teda nekončí.
hesla marketingu


Je to zapríčinené tým, že Ads si našli úplne jednoduchú cestu, akou škodiť zasa. Skrátka každá oblúbená, dokonca i neobľúbená webová stránka, ktorú navštívime, nás nepustí k svojmu obsahu alebo prehrávaniu videa, pokiaľ si na hornej lište webového prehľadávača nevypneme tohto záchrancu, doplnok Adblock.


Tieto stránky, ktoré nás k tomuto kroku nútenia to obhajujú tým, že vlastne fungujú vďaka reklamám. Musíme povedať, že ich chápem a v podstate tolerujem ich rozhodnutie. Aj tak nemám na výber. Ale je pravda, že tieto stránky denne využívam a to zdarma. Ja osobne som im nezaplatil ani cent, pričom ich služby využívam denne. Takže toto ich rozhodnutie akceptujem, to, že odkliknem pár vyskakujúcich Ads je minimum, čo pre nich môžem spraviť.
klik na mobilu


No u niektorých stránkach, hlavne tých, ktoré poskytujú sledovať filmy online, to lezie pekne na nervy a je to prehnané. Preto sa neradím k väčšine užívateľom, ktorí sledujú filmy spravidla online. Radšej si počkám aj 40 minút, kým si film stiahem, no potom ho pozerám v dobrej kvalite a nemusím sa báť, že pokiaľ sa opovážim stopnúť ho, vyskočí milión Ads, ktoré ma presmerujú na hlúpe stránky, pričom kým všetko poodklikávam, už ma prejde chuť a idem radšej na vzduch.  Spomínaných 40 minút sa dá využiť užitočnejšie, než sledovať reklamy. Ale častokrát podporím stránky, z ktorých sťahujem filmy aj finančne. Pošlem SMS v hodnote štyroch eúr, pričom sa mi film stiahne o moc rýchlejšie, za nejakých 10 minút. Radšej podporím štyrmi eurami takúto stránku, z ktorej aj niečo mám. Lepšie, ako by som mal podporovať stránky, ktoré ma kvôli Ads pomaly ani nepustia k sledovaniu filmu online.


        Tak ako útočia reklamy v podobe Ads, môžeme útočiť i my podobnými článkami a bojkotovaním stránok, o ktorých som písal. Každá používa reklamu, no mám na mysli tie, ktoré ich používajú v neprimeranej miere.


Boj s reklamou pokračuje
Ohodnoťte příspěvek
336x280-nocnikosilky3-1429533436.jpg